» »Du var den sämsta killen man kunde hitta, men trots allt är du den bästa jag har haft«

har kommit hem från en filmkväll med Tintin igår kväll.
vi såg Balto, 30 days of night och Battle Royale, och sen höll Tintin på att somna framför tvn så vi tittade på youtube klipp istället, hel knasiga sådana också XD
sen gick vi upp och skulle lägga oss, men jag råkade fastna för Dassboken han hade inne på sitt rum,
så det blev till att jag tvingade honom att vara med och läsa den. klockan bara gick och vi fick våran natthumor så vi skrattade åt massa saker som inte ens var roliga >:
vi somnade vid 4 och vaknade 11 och jag gjorde min dagliga rutin genom min katt sträckning :D 
sen gick vi ner och tittade på The Raven, som var hyfsat bra.  HYFSAT alltså, ingen wowwow film XD
sen kom hans föräldrar hem och så drog vi till Överby en stundis där jag tvingade med honom och titta på massa tjejiga kläder, men han stod ut med mig iallafall :D 
han tyckte jag hade väldigt många cravings...och ja..det har jag >:
efter en stund så sparkade han mig...och självklart skulle jag ge igen, men han stod ju inte stilla som jag gjorde när han sparkade mig, så min kick var inte lika effektiv och jag hamnade på marken istället...föll pladask! inför alla på Överby, fruktansvärt pinsamt.. ):
och så kom det en kille fram, skrattandes, och frågade om jag behövde hjälp, och alla bakom mig skrattade ):

sen när vi kom hem fick jag göra en egen WoW figur på hans account, och den blev jävligt awesome, och jag kickade djur och monsters rumpor!
BARA FÖR ATT JAG ÄGER!
:D
här får ni en GIF som jag gjorde igår innan jag åkte :3
puussssshej :$



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback