» »ha det kul älskling men välj ingen advokat Välj nån som älskar dig som alltid väljer dig Som skulle sälja sig och svälja gift för att få tillfredsställa dig«

jag är så oerhört söt när jag pressar ihop kinderna sådär.
blir nästan kär i mig själv.
mitt hår ser jävligt bra ut när jag har stylat de eller ah, plattat det, annars ser det förjävligt ut, haha </3




... MEN MMMMMMMM SÅ GOTT DET ÄR C:

2013-02-06 // 01:13:31
» Emma

Svar: Haha, ja precis. Man vill kunna skjutsa och hämta också, så jag borde fixa körkort "så fort som möjligt". När man nu har råd med det ^^.

Åh, fuck you! Vill ha en liiiiten del av honom? :$ Så får du resten. Jag med. Såna killar BORDE finnas i Trollhättan ;)

2013-02-07 // 13:08:02

make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback