» »Ibland försöker jag le, bara för att inte visa hur ont det gör när jag går sönder.«

vissa dagar är lättare än andra.
visst, kan inte förneka att jag saknar honom och dom bra stunderna vi hade, men vid dom tillfällena tänker jag också på hur olycklig jag var i slutet och hur illa han behandla mig.
och ja, det är inte konstigt att han gick till andra tjejer när jag var som jag var.
Jag var ledsen och mådde dåligt, och det blev inte bättre när han visade sin riktiga sida och visade att han inte var nöjd med mig.
Jag stred med mina känslor i ett halvår med lite hopp att det skulle bli bättre.
försökte glömma bort det han gjorde, försökte förlåta honom. men så hände det igen, prick 1 månad efter första gången med samma tjej. då störtade jag. och han förstod och förstår fortfarande inte hur han krossade mig.
och sen hände det igen med en annan tjej.
jag blev totalt nertryckt i backen.
det var då det brast för mig.
det jag hade kämpat för i 1 år och 3 månader släppte jag bara.
jag mår bättre och är gladare nu och jag tror även han känner detsamma.

Han var min första riktiga kärlek och han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
jag kommer alltid sakna honom och alla minnena♥
även om han hatar mig just nu,
så vill jag bara att han ska vara lycklig,
och tyvärr var han inte lycklig med mig.
 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback