» »Jag har nått den punkten då jag skiter i allt, du springer runt på stan i kväll, för du vill inte sova själv, nej! Att du ligger med nån annan betyder ingenting alls, Och du kan göra vad du vill, för du betyder ingenting, nej!«

Äntligen är helvetet över.
äntligen är jag fri från den psykiska smärtan du utsatte mig för.
det sjuka är att du fortfarande inte fattar, att man inte behandlar den man säger älska så.
hoppas verkligen att du behandlar din nästa tjej bättre.
för just nu är du bara en idiot som faktiskt borde vara ensam.

jag fattar nu att jag är värd en sån mycket bättre kille, som verkligen visar sin kärlek till mig, slutar kalla mig patetisk och grinig, som inte är otrogen och flörtar runt och som inte alltid skäller på mig och ljuger mig rakt upp i ansiktet.
nu bevisar du ju bara att jag hade rätt.
vilket jag är glad över, för nu visar du det som du har tyckt hela tiden.
tack för de.
att du visar det för en gångs skull.
dock är det synd att han skyller på mig, tyvärr.
när det var han som behandla mig som en värdelös tjej.
och tillslut fick han mig till och med att tro på de.
men jag är så högt ovanför honom som det bara går.
för lägre piece of shit finns det inte.


Jag är fri nu.
och jag har aldrig mått såhär bra på över ett år!

17/10-2011
*
27/1-2013

 
 
som Norlie & KKV säger:
Jag har nått den punkten då jag skiter i allt
Du springer runt på stan i kväll, för du vill inte sova själv, nej!
Att du ligger med nån annan betyder ingenting alls
Och du kan göra vad du vill, för du betyder ingenting, nej!





make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback