» »You close your eyes and hope that this is just your imagination.«

helgen har vart awesome.
den spenderades med mina fina vänner Kent och Mattias (:
I lördags var vi på cruisingen i Lidköpingen(där bilderna nedanför är tagna)
efter det åkte vi mot Nossebro och hälsade på Dick och Ninja.
kändes så wierd att vara i Nossebro igen, och jag är glad att jag slipper den byn :D
sov hos Mattias morsa den natten!
dagen efter vaknade jag med världens huvudvärk,
men Mattias och Kent fick med mig hem till Mattias som bor ute i skogen :D
aldrig vart där innan, och han har en jävla get på tomten :D
fick panikångest första gången på flera månader också.
helt skumt!
på kvällen spelade vi LoL och tittade på The Hobbit. 
eller ah, Mattias gjorde.
jag och Kent somnade (a) 
inte förens idag försvann min huvudvärk och vilken lättnad det blev!
:D

just de. i Fredags var jag även i Göteborg med Emma.
skulle hitta kläder till bröllopet som är på Lördag. men hittade inget! ):
på kvällen drog jag till Liseberg för att se Syster sol och Svenska Akademien.
min kära vän Tintin var där med hans polare.
så efter spelningarna joinade jag dom på Liseberg 
och vann även stjärnpris på dumle. hihii :3
fick även årets första myggbett där :D

 




make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback