» »Han sa jag kommer riva barriärer, tills hela trakten vet vem jag är, för jag vet att jag kan va någon, dina ärr visar vart du var men inte vart du ska..«

allting börjar kännas mycket bättre nu.
mitt hjärta gör inte ont lika mycket och börjar acceptera att det som har hänt har hänt.
jag försöker ta kontakt med alla mina vänner nu och försöka umgås med dom.
och det märks att vissa har gått förlorade pågrund av det som har hänt.
och jag ber verkligen om förlåtelse för de.
***
Imorgon åker jag och Emma till Uddevalla för att jag ska pierca mig.
hahah, även om jag har haft 8 piercingar innan är jag lika nervös för de.
det är galet det där asså.
på kvällen drar jag hem till min lilla Tobb♥
vi ska titta på Sagan om ringen som dom nördar vi är :D
fast ska be honom att vi ska titta på "en djävulsk romans" innan.
en av mina favorit filmer det asså.
så säger han nej får han stryk, hahaha :D
 
 
en gammal goding, ser så liten ut med gigantisk näsa >: 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback