» »du har visor i ditt hår och poesi i dina sår!«

just de ja,  glömde berätta, jag ska på mönstring den 10 December :D
är sjukt jävla nervös, orkar inte!
tränar ju varenda dag nu eftersom jag inte ens har den motionen som skulle krävas för att ens orka med fys testet.
hahahah, jag är så kass.. så nu har jag gått runt i flera dagar med världens träningsvärk.
låren, brösten(mellan brösten och armhålan), ljumskarna, vaderna och under rumpan.
tack godegud för att det börjar avta nu, det onda, iallafall i ljumskarna som har vart värst.
har ju traskat runt som om jag hade skitit ner mig eller något, hahah xD
men det är värt de asså, känner mig bara bättre och bättre i kroppen, och motionera behövdes verkligen asså!
KEEP IT UP!

 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback