» »POCKY!♥«

så när jag var i Borås så gick vi förbi en asiatisk affär där som sålde masa kryddor och nudlar 
ja, det typiska asiatiska matbordet liksom.
då fick jag tanken att det kanske fanns Pocky.
så andra dagen så drog jag och Tintin dit, 
och där låg dom,
Pocky i jordgubbssmak, chockladsmak, mjölksmak och banansmak.
för bara 10kr styck!
köpte pocky för 100kr.
nu när jag tänker efter känns det rätt onödigt, hahah
men inte käkat Pocky sen UppCon'12, ett helt år sen och lite mera >:
så jag köpte med mig detta hem och när det tar slut så får jag be Tintin köpa med sig massa när han kommer till Trollhättan :D

funderar på att ta med några till Claes, Sarah och Carro på torsdag.
Sarah och Carro har ju aldrig smakat på Pocky innan och dom missar ju något asså :3
och så var det första gången Tintin fick smaka och han gillade dom, 
iallafall dom med jordgubbssmak :D
vilket är en av mina favoriter med, next to dom med mjölksmak :3

 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback