» » En sån där underbar Lördag! ♥ «

 började med att jag hämtade upp Emma vid 12,
sen åkte vi till resecentrum för att hämta upp lilla Rasmus som kom ända från Varberg :D
sen fortsatte resan till skogshöjden för att hämta upp Tintin.
sen äntligen åkte vi till Junkfest'13 :D
hittade ett par byxor en en långärmad tröja, båda från sweet :D
vi var där ett par timmar sen körde jag tillbaka Rasmus till tåget för han skulle åka hem >:
sen drog vi hem till mig för att fixa partylooken ;)
vid halv 10 var vi vid bs! :D
och vilka efterlängtade människor man träffade där.
Emma lämnade oss tidigt så sen var jag ensam med pojkarna :D
träffade Elias också, han fyllde 18 år så han var på Bs för att ta sin krog oskuld :3
när vi skulle hem hamnade vi på parken bakom folkets hus och chilla lite.
och jag blv upplyft att Hedlund bara för att jag dolde alla namn som stod på marken med mitt ben.
hatar dig för de, ska du veta >: 
på vägen hem, så träffade vi Emil och Rasmus och då ville jag stanna och käka samtidigt så vi gjorde de.
sen bar det hemåt mot Hedlunds place.
gud vad trött man var, och ont i fötterna efter ha gått i mina älskade 13cm Jeffrey Campbell skor >: 
så jag störtade direkt i Hedlunds säng medans dom skulle lyssna på galen musik, haha D: 

vill iallafall tacka alla fina och underbara människor för en awesome dag och kväll!


här är lite 3 bilder från kvällen iallafall.
Nicklas och Tintin klättrade upp på någon växtgrej på torget!
herrarna på täppan ;)
sista bilden är Tintin och Hedlund :3




 
 
 
 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback