» »Inte så mycket jul på Liseberg«

för ett tag sen, rättare sagt 27 December, så var jag, Tintin, syrran och hennes pojkvän på "Jul på Liseberg".
innan blev lite lite shopping i Göteborg där man fyndade en klänning, mer hann vi inte med eftersom vi fastnade i just den affären ett jävla tag bara för att jag var tvungen att hitta något att ha på mig på nyår(som jag sen ändå inte hade på mig) och hade fått presentkort som jag var tvungen att använda :D
men precis när det började bli mörkt tog vi spårvagnen till Liseberg.
det enda som var synd var att det regnade(och ingen snö, buhuuu), så det var blött och kallt ):
men vi åt våfflor, råkade komma in på ett område vi inte fick vara på för dom byggde den nya attraktionen där, åkte rulltrappa upp som lyste blått hela vägen och det var så fint!
men vi hade det kul och åkte hem vid 8 på kvällen då jag har för mig att det även stängde :D
 






 


Gud vad mysigt det såg ut!

Svar: det var väldigt mysigt förutom regnet! (:
Linn Limnefelt

2014-02-03 // 18:27:14

make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback