» »If the world was blind, how many people wuuld you impress?«

har ju inte skrivit här på år och dar känns det som.
haft fullt upp med jobbet och att leta ny bostad i Uppsala.
där jag bor nu så är det väldigt otryggt och jag kan bli utkastad när som helst pågrund av att jag är tjej och käftar upp mig mot en muslim när jag tycker något inte är rätt.
kommer inte gå mer in på det iallafall.

I slutet av denna månaden så ska jag och min fina bästis åka till Comic Con och nörda loss♥
kommer älska livet då och det är såna små fina stunder som man ska ta vara på.
så om någon ska dit så är det bara att hojta till så man kan träffas! :D

nu är jag iallafall hemma hos mami.♥
tog 2 dagars semester så jag kunde komma ner till hemtrakterna och få slappna av lite.
och vad jag har sovit, det är helt galet verkligen.
men bästa veckan på länge :D
imorgon(torsdag) så åker jag hem och jag är sad pågrund av de!
men måste ju jobba så man tjänar in lite cash (;
 
livet känns hårt atm, men kämpar vidare för det lilla som är positivt i mitt liv just nu.
har klarat mig igenom saker som är svårare än detta, men visst tar det på psyket lite.
men får göra det bästa utav situationen (:

♦~Outfit of the day~♦
 
 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback