» »Hälsade på en gammal vän i Trollhättan«

 Igår så var jag i Trollhättan somsagt och hälsade på Elin, som jag lärde känna när jag gick i gymnasiet :)
Vi har alltid haft det skoj tillsammans och spelat xbox360 enda in på sena nätterna och bakat alla möjliga olika bakelser och kakor :D
Förra året när jag precis hade flyttat till Uppsala så berättade hon för mig att hon var gravid (ÄNTLIGEN!).
och för ungefär 4 månader sen så fick dom en liten flicka vid namn Shadaze.
Eftersom jag bor i Uppsala nu så har jag inte kunnat hälsa på den lilla bebisen, men eftersom jag nu tog semester i 2 veckor så passade jag på att hälsa på Elin och hennes bebis.
Och är hon inte söt? ♥_♥
Hon är så nyfiken av sig och kollar överallt och på alla :D

 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback