» »Don't let your crown slip for NO boy«

4 månader och 1 vecka.♥
Det var allt.
Trodde jag hade hittat kärleken igen, men kärleken hann inte komma så långt.
Känner mig tom i kropp och själ.
Att veta att man inte hade det värdet hos den personen som sa "jag älskar dig!", känns tufft.
Men hade det vart menat att det skulle vara vi två så skulle ingenting av detta hänt, så bara försöka rycka upp sig och move on. Kommer vara jobbigt i början. Har gråtit enda sen det hände, ingenting får mig på bra humör och har ingen aptit kvar, (är det såhär det känns att förlora någon man älskade?) men får tänka att det kommer bli bättre.. Så fort han har hämtat hans hemnycklar och tröja så kan jag försöka släppa allt det som har hänt.
Han var den bästa jag haft, men man kan inte vara en person för att få ett förhållande att funka. 
Någon gång hoppas jag iallafall att jag kommer hitta någon som är rädd för att förlora mig.
 
 
 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback