» >>Ingenting blir som man vill ha de, men tiden läker alla sår och han är inte värd alla dina tårar<<

Vad ska man göra när man inser att hela sitt förra förhållande har varit en lögn rakt igenom? Att killen som sa "jag älskar dig" först till dig faktiskt aldrig älskade dig från första början. Att han som köpte dig en alla hjärtans dag present och 2 parfymer på sin utlandsresa gjorde det utav...vad? Skuld för vad han höll på med? Att ingenting det han sa till dig, hur underbar du var, vilken gudinna du var, att du var den bästa tjej han har haft, stämde. Allt består av lögn, trött på att alltid vara den tjejen som alltid faller för såna här killar...som använder mig som ett tidsfördriv..som en sexleksak. Som aldrig ser mig som något värdefullt, något man är rädd för att göra sönder, något man är rädd för att förlora.
Självklart drar man ner sig själv, och intalar sig att man är inte värd något bra. Men måste ändra på den tanken, det är inte mig det är fel på, det är dom! Dom som utnyttjar och trycker ner tjejer, och använder dom. Låter som värsta manhataren nu, men så är inte fallet, alla killar är inte såhär, vet att det finns bra killar, bara det att jag inte har hittat min prins än.

Alla minnen av dig kommer nu att läggas in på en hårddisk, och raderas från allt annat. 💔
Nu kan jag äntligen släppa dig!



Finns tyvärr idioter överallt.. :c <3

Wifey <3 <3

2016-06-27 // 21:59:57

make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback