» »Varberg med hjärtat«

I helgen har vart en sån där superduper bra helg.
Självklart spenderades den med min absoluta favorit.
Fast i fredags följde jag med min goda vän Tintin och hans flickvän Ebba till en spelning som var en releasespelning för hans kompis band.
Så vi satt vid viskan först med vänner till Tintin och åt och drack lite gott innan spelningen började.
Var inte riktigt min musikstil men hade ändå en väldigt trevlig kväll! :)
Dagen efter blev det att vakna tidigt, för jag och älskling skulle till Ullared, eller Gekås som det egentligen heter ;)
Som alltid så köper man ju alldeles för många onödiga saker men som ändå behövs! 
Blev 1500kr fattigare, men det var de värt, haha.
Efter Ullared som blev vi bjudna ner till Varberg, till älsklings mamma, som har en husvagn ståendes där nere.
Grillning, yatzy och massa mys fram till midnatt, då vi bestämde oss för att dra hem efter en lång dag.
Bara för att det var så fint väder hela helgen så bestämde vi oss även för att åka ner till Varberg dagen därefter.
Hjärtat ville visa mig vart han hade vart i sin barndom, så vi åkte ner till Glommen och stranninge.
Efter ett dag åkte vi tillbaka till Varberg, Träslöv, för att hälsa på hans mamma igen.
Åter igen så blev det grillning och yatzy och massa mys. :D

 











 
 
 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback