» »Mjölby och Linköping i helgen«

Har ju vart ute och rest i helgen, enda till Mjölby, där min fina vän Emma bor!
Var en alldeles för kort vistelse då vi inte träffas så ofta ):
I fredags tog vi det lugnt, vi gick till systembolaget och handlade in lite gott för kvällen, då vi egentligen skulle åka in till Linköping och gå på krogen, men det blev tyvärr inställt ):
När vi var påväg hem från Linköping och hade kommit fram hände sjukaste grejen.
Någon fransman som tydligen hade bott i Norrköping i 3 år hade tagit fel tåg, och frågade oss om vart det rätta tåget gick någonstans. 
Han var jätte social och trevlig, och man fick träna upp sin rostiga engelska lite.
MEN, när tåget nästan skulle åka och vi sa hejdå, så tror den här killen att han har den friheten att ta på min rumpa, och sedan fråga ifall vi ville hänga med honom hem för att ha ett "party"-
Då jag aldrig har vart med om något liknande så blev jag helt ställd och visste inte hur jag skulle reagera, sa ett starkt nej! och gick därifrån, fick nästan kväljningar.
En del män alltså, det är snuskigt!

Utöver det, så var visiten så himla trevlig!
På lördagen åkte vi åter igen in till Linköping för att möta upp Johanna, som är en vän till Emma, som jag har lärt känna också, på årets Närcon Sommar :D
vi åkte till Tornby som är något slags köpcentrum i Linköping och försökte gå loss på shopping, vi lyckades inte jätte bra, men blev iallafall ett par byxor och en stickad, mysig tröja, och ett par tjocka strumpbyxor, allt man behöver nu när det börjar bli lite höstkallt ute ;D

Idag(söndag) tog jag tåget hem och vid tjugo över 3 så var jag äntligen hemma.
Borta bra men hemma bäst, eller hur? ;)

 
 
 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback