» »du lämnar djupa spår i mitt hjärta, spår som aldrig går bort«

gråt inte, 
sluta gråt, din patetiska jävel.
du var dum som trodde att du betydde något för honom.
du var dum som förlät honom efter det han gjorde.
du var dum som trodde på honom.
men vad fick du tillbaka?
att samma sak hände igen.

ful, otillräcklig, värdelös, oälskad och utnyttjad.
det är så jag känner mig just nu. 
hjärtat är i tusen bitar och vet inte om jag kan laga det igen för dig.
du har sårat mig enda in i benen, inte en gång, utan två gånger genom att stöta på tjejer.
klarar inte detta.
vad ska jag göra...
hjälp..
älskar honom, men klarar inte av smärtan.
tankarna snurrar och säger till mig att ger jag honom en till chans kommer det enda igen, en tredje gång.
och jag kommer bli förstörd totalt.
 
och ingen orkar bry sig längre.
alla tycker jag ska lämna honom, men jag älskar honom.
det är svårt då.
men då får jag även stå ut med denna smärtan han utsätter mig för.



Förstår inte varför du är tillsammans med honom då. Förstår heller inte varför du lägger upp allt sånthär överallt på internet, inte så konstigt om han beter sig som han gör när du håller på och avslöjar allt i din blogg. Till och med jag som inte känner er vet exakt hur ert förhållande är, hade aldrig gått med på det.

Svar: det är min blogg, och jag skriver vad jag vill på den, erat egna val att läsa den eller inte. vare sig jag skriver sånt eller inte är ingen ursäkt för det han har gjort, okej?
jag skriver på bloggen för att skriva av mig, inget annat.
Linn Limnefelt

2013-01-02 // 13:20:36

make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback