» »Tears stream down your face, when you lose someone you cannot replace♥«

helgen har vart awesome!  umgåtts med Mikah och träffat massa awesome folk som Blubb, Joella, Tintin, Jonsson, Sanna, Simon, Kent, Thomas och massa andra :D
vi har sett Timbuktu och liiiite av Loreén, haha!
men Timbuktu var ju den som man ville se, och han verkligen så bra live! han kunde verkligen tagga publiken som fan.
första natten sov jag, Mikah, Tintin och Jonsson i en etta.  jösses, var verkligen as varmt och tre av oss delade säng och då blev det ännu varmare, så somnade 3 på natten och vaknade 5 på morgonen. inte mycket sömn där inte XD men lekte med Tuff(Mikahs kattunge) och drack cola och spelade på mobilen tills 9 då Jonsson vaknade, och då satte vi oss och tittade på Tv, sen vaknade Tintin efter någon timma och så vaknade Mikah vid 11-12 tiden och jag och Jonsson spelade Fifa12 och COD-black ops :D
men hela helgen saknade jag en person så fruktansvärt mycket. han var i mina tankar hela tiden. och när jag fick höra att han fortfarande är i Skåne när han egentligen skulle gå med mig på Fallens så blev jag faktiskt ledsen och besviken, men så var det han som blev sur på mig istället, som vanligt ):
men iallafall, jag köpte ett armband och två örhängen på Fallens bara, det finns ju rätt mycket skit på såna där festival/marknads sak ^_^ 
 
nästa vecka blir awesome! 
kommer några från Stockholm och jag och Mikah har planerat att åka till kusten och grilla och fiska krabbor med dom :D  ska bli kul ;)
och kanske ska Phillip med också, om han kommer hem från Paris innan dess :D


fin text i rubriken :)

2012-07-22 // 23:01:21

make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback