» »Be who you want to be, not what others want to see«

Kom nyss hem från en awesome chillkväll med massa vänner!
vi käkade tacos, jag och Mikah dansade Sids dans :D jag pratade med folk jag inte ens visste vilka det var (;
vi spelade Slender(ett jävla skitspel som skrämde ihjäl mig) och något snowboard spel på PS2..
sen hade han vi var hos en stor jävla enorm katt som jag sprang efter och ville klappa!
och satan vad jag vill ha den katten!   den hette Tage :D
vi tittade på film innan vi stack också, How high, världens sämsta film om pundare! haha

här kommer lite bilder från kvällen :D
Mikah!

Tintin som Playboy kanin, haha

Utanför Nicklas hus :3

Me! :D

Jag och den gosiga katten Tage :D



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback