» »Du har satt djupa spår i mitt hjärta, på både gott och ont«

ett år hade gått..
och dagen innan bestämde du dig för att vara verbalt otrogen..
bara för att vi hade bråkat..
hur kunde du göra såhär mot mig..
just nu känns det som om jag aldrig kommer kunna lita på dig igen.
och alltid gå runt och tänka på "vem skriver han med nu?", "skriver han med en annan tjej?", "har han vart med en annan tjej nu?", "är det någon annan tjej som får din uppmärksamhet?"
klarar inte av de. du rev upp mitt hjärta så jävla mycket, så jag vet inte ens ifall det går att fixa..
gråtit i 2 dagar i rad.
och i mitt huvud spelas samma visa upp igen..
han kanske älskar mig ändå...
men då skulle han väl inte skriva med andra tjejer på det sättet om han verkligen gjorde de...eller? 
 
 
åkte hem till Mikah igår.
det gjorde mig lite gladare efter ett stor bråk med mamma om allt detta.
orkar inte med skiten. 
vill bara sova tills min prins kommer och väcker mig med en äkta kyss.
som inte skulle ha någon tanke att behandla mig såhär som just du gjorde..


 







make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback