» »kärlek gör bara ont«

jag orkar inte mer nu.
nu får det vara slut. 
gå till henne, hon är allt jag inte är.
jag är utmattad av ditt beteende och hur du behandlar mig.
du älskar inte mig...
det har jag förstått nu.
även vad du säger.
för älskar man någon så gör man inte så.
det kommer aldrig bli detsamma mellan oss igen.
hade aldrig kunnat pussa dig utan att tänka
"har hon också fått denna pirriga känslan av dig som pussar henne?"
klarar inte inte.
gör verkligen inte de.
mitt hjärta är sönder.
totalt i bitar.
hoppas det läker någon gång,
för just nu gör det så jävla ont.
även om jag försöker glömma allt.
allt som har med denna smärta att göra



 
 


'


 
 
 
 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback