» »Thinking of you when you’re not around.♥«

haft underbara dagar med älsklingen.
massa mys och massa nördiga saker.
spelat Fifa12 och Borderlands2.
och tittat på Scary Movie 2-3
har även blivit mobbad av både Teas, Johan och älskling.
tydligen är jag väldigt klumpig och lite efter i tänkandet.
well. jag är sån :$
dessutom har jag blivit behandlad som en prinsessa och blivit insmörjd och fått massage.
Teas fyllde år i Måndags också, så säger Grattis här också, även om han inte kommer se de :3
men ah, Sander får mig att må bra. ♥
även om vi har dåliga dagar ibland så är du min absoluta favorit.
 
 
LOVE YOU! 





ja vi är normala på GIFsen :$
och pussbilden, jag var inte beredd på att han skulle pussa mig, hahaha♥
och mitt bröst syns nästan på näst sista bilden. fail XD


Haha, vad söta ni är tillsammans :D

2012-10-07 // 19:32:45

make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback