» »du har visor i ditt hår och poesi i dina sår«

livet leker nu!
eller vänta, det gör det ju faktiskt inte.
dagarna går segt som helvetet själv.
väntaaa, glömde ju berätta.
min söta vän Rasmus har ju vart här och hälsat på.
vi badade hur mycket som helst och jag fick med honom till en liten ö i vattnet trots hans vattenskräck!
förlååååt♥
sen åkte vi runt en massa och ägde ut mina kompisar på mw3.
att möta två nördar på spel är ingen bra idé, verkligen inte :D
 
ska väl snart åka till Varberg igen och träffa mupparna där nere.
kändes som om alla hatade mig sist jag var där, förutom Rasmus då >':
hahahah 
 
 
har börjat träna nu också, fick en sjuhelvetes jävla träningsvärk, lml♥
och har även slutat med sötsliskeheterna.
så snart ska jag allt komma i form och inte vara lika pluffsig och tjock som jag är nu :$
 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback