» »I'm inlove with Peeta Mellark!♥«

mitt ultimata mål i livet är att hitta min alldeles egna Peeta Mellark.
har nog aldrig vart så kär i en karaktär som han.
läser böckerna om och om igen och stannar lätt upp när han kommer med sina fina kommentarer och handlingar, och så drömmer man sig bort i några sekunder.
om det ändå fanns en sån kille i verkligheten, typ några kilometer ifrån mig.
skulle vart puuurrfect!

sen så hjälps det ju inte heller att jag har haft en jävla crush på Josh Hutcherson,han som spelar Peeta Mellark, sen 2007 då jag såg honom i "Bridge to Terabithia".
och han blir bara snyggre och snyggare med åren.
oh god, help!♥

"If you die, and I live, there's no life for me at all back in District Twelve. You're my whole life. I would never be happy again. It's different for you. I'm not saying it wouldn't be hard. But there are other people who'd make your life worth living"
 
 
 
 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback