» »Sigge,♥«

Fick världens smärta i hjärtat idag.
mamma ringde mig och sa att min lilla shetlandsponny kanske hade kolik, alla symptomen var där...
och vi hade och har inte råd att betala 10.000-30.000kr för att ta mitt hjärta till veterinären just nu.
direkt när vi hade pratat klart, så började jag gråta..
grät i 45 min.
han kanske inte skulle överleva.
ville inte ens tänka den tanken.
min lilla Sigge.,
som alltid kommer gåendes mot en när man sitter på huk, som nosar en i ansiktet och lägger huvudet på ens axel,
som alltid tröstar en när man är ledsen.
som ibland lägger huvudet i knät när man sitter på en stol i hagen på sommaren.
googlade runt oh hittade ett sätt man kunde göra det på om det bara var vanlig magknip.
så mammas man fick gå runt med honom i flera timmar.
jag var inte hemma så kunde inget göra.
efter alla timmar lättade han på trycket och blev tydligen lite bättre,
så får hoppas det fortsätter åt det hållet (:
min bebis, du får inte försvinna♥
 






 
 
 
 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback