» »"Welcome to the island of misfit toys"«

helgen har vart awesome!
i fredags begav jag mig till Götlaborg för att se The Hobbit: The Desolation of Smaug.
bästefilmer, much love to LoTR♥
sen åkte jag och Tintin till Borås, hem till honom.
världens roligaste och fullaste personen på bussen dit, han lät som en person som är cp skadad och pratade med sig själv och helt osammanghängande.
så kände att jag var tvungen att spela in detta, vilket jag gjorde, tänker dock inte lägga upp den här :3
på lördagen vaknade vi 2, snacka om att vi kände oss fett tröga i skallen då eller.
vi skulle tittat efter julklappar men det hann vi ju såklart inte med, utan gick ner till stan och handlade tacos :D
sen satt vi framför The Hobbit: An Unexpected Journey och åt tills vi stupade.
hahah, en sån matkoma var det längesen jag hade.
på söndagen kom vi upp lite tidigare men då var man för seg för att gå upp från sängen,
sen fick jag duscha, så klockan hann bli 3 typ innan vi drog ner till stan för ett nytt försök på julklappsjakten. :D
Tintin fick tag i en till sin kompis Simon iallafall, så lite bättre än dagen innan ;)
sen när allt var stängt så gick vi runt och tittade på all julbelysning som var vid en liten park, där ett bad låg.
två av GIF:arna är där ifrån, så gick en mysig promenad genom allt och bara njöt av alla fina ljus :D
efter allt så gick vi till centrum och satte oss på en gungstol typ, och satte på julmusik och satt och sjöng med julgranen framför oss och små röda stugor som var pyntade med ljus,
Julstämningen var nästan på topp den dagen! :D
när vi kom hem gjorde vi pizza och satte och tittade LoL stream :D
vi såg även den nya Riddick filmen och Fellowship of the ring :D
åkte hem på måndagen vid halv 1, och det första jag gjorde när jag kom hem var att slockna framför tv:n, haha
vara uppe sent på nätterna funkar inte jätte bra alltid (a) 










 
 


» Emma

Är det parken mittemot busstorget? Vid vattnet? :)

Svar: ajjemen det är de allt! :D
Linn Limnefelt

2013-12-18 // 19:10:22
» Emma

Haha är inte så dålig på Borås ändå (a)

2013-12-19 // 22:38:47

make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback