» »lite blandat för att uppdatera mig«

längesen jag skrev något här.
har varken haft tid eller något roligt att skriva om, tyvärr >: 
jag har bara jobbat och jobbat och sen har jag jobbat lite mera.
men vad gör man inte för att tjäna lite cash (; 
känns både härligt och inte att bo här i Uppsala.
vill ha ett eget place, men just nu bor jag och syrrans hos hennes gamla kompis från lastbils utbildning.
bara längtar till en egen lägenhet D:   men så svårt att få det här uppe, 10 års väntetid, helt sinnesjukt >: 
menmen, får nöja mig med jobb sålänge ;3 

så lite mer som har hänt;
var på Närcon i Linköping, hade det jätte trevligt och var i min riktiga miljö.
köpte japanskt godis som var mumsigt som vanligt, mumma♥
köpte även en LoL musmatta med Lux på, en Fate/extra ccc staty och massa örhängen :D

jag har vart på Liseberg med syrran och bästevän och åkte Helix för första gången, it was awesome!
men läskigt också, så många looper och upp och ner och fart och flög och swischswosch!
men kul hade vi iallafall tills jag fick min huvudvärk >: Tintin var där och tröstade mig iallafall, klapp på honom♥

 
 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback