» »Närcon Sommar 2015«

Bara för att detta inte ska bli en total bildbomd inlägg så får jag väl orka skriva lite :D
Efter NCS15 så har man bara läst överallt om hur alla tyckte dom skötte sig dåligt, att miljön var dålig pågrund av att domhade satt stängsel runt om osv.
Ärligt talat så tyckte jag att det var exakt som alla andra år!
Dom satte stängsel runt hela området för att det kom folk som inte var där för konventet och rent utav mobbade folk från konventet, och det är inte okej!

Men jag hade det trevligt, var där med Tintin, Emma och Danne.
Även om vi splittades upp 2v2 och gick lite vart vi ville :D
Vi såg iallafall den Nordiska mästaren i cosplay koras, Grattis Cat! :D♥
Vi letade efter Teemos, gav upp efter 6 upphittade Teemos. xD
Vi blev glittermålade i ansiktet och spraymålade i neonfärger till kvällens rave.
Vi kom vilse bland alla affär och lyckades inte hitta en affär som jag tänkte köpa en Sonica docka i, igen. ):
Vi satt och spelade mitt i natten Super Smash Bros. (Vill tillägga att jag ägde varenda en, mohaha :D)
Ja, kan inget annat säga än att jag trivdes den helgen! :D
 
















 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback