» »Öresjö med mina peeps«

Så igår tjatade jag till mig att åka till stranden.
Så Elin, Erkan, Azam och lilla Shazade kom och hämtade mig och vi åkte först till Gardis för att kolla läget där.
Eftersom det var en lördag och alla är lediga då så vart det fullt med folk där och jag visste att det var ganska kallt i vattnet där så vi drog vidare till Öresjö där det var mycket varmare i vattnet och inte lika mycket folk :D
Efter några missförstånd så kom även Kapil och Madde dit med sin lilla bebis, Ellie.
Det var massa bad och grillande(trots eldningsförbudet som är i Sverige).
senare på kvällen åkte vi hem och spelade kort och pratade om allt mellan himmel och jord :D

Jag och lilla Shazade :D



 

Shazade och Elin


Kapil, Ellie, Shazade, Elin

Elin och hennes systerdotter!
 
 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback