» »Meza Grill & Bar, 29/5 och lite småprat.«

Sista fredagen i Maj så var jag ute med mitt skift och åt på en libanesisk restaurang.
Maten var superduper god verkligen!
Väldigt olik svensk mat så det var kul att testa. :D
 
Nästa vecka slutar jag på jobbet pågrund av att jag inte har någon lägenhet i Uppsala längre.
Känns så tråkigt att lämna alla dessa fina och underbara människor, som jag har trivits med så mycket och haft så kul med.
Dock är det skönt med att sluta jobba 5-skift, det tär verkligen på kroppen. ):
Men är så glad över att jag har fått lära känna allihopa ♥
och för en gång skull så har jag känt att jag har blivit uppskattad på ett jobb, både av cheferna och mina medarbetare, och att dom faktiskt har lyssnat på mig och tagit mig på allvar.
Dom har verkligen visat att det finns jobb där alla inte är elaka och har något emot mig.
Det värmer i hjärtat!♥
Tack för det 1½ året jag har jobbat med er, ni har stärkt mitt självförtroende.♥
 
 
 
 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback