» »Hej skuttelifjutt«

Tjena!
det var ett tag sen nu!
Har jobbat så grymt mycket att jag helt enkelt inte har hunnit eller orkat.
Men nu är jag tillbaka med nya tag! :D
 
Var på Närcon Vinter i Februari med bästis och Emma.
Saknat konvent livet så det var riktigt kul att komma iväg på de igen :D
Vad som är ännu mer roligare är att hela Sverige säkert vet nu vad Cosplay är för något då SM i cosplay sändes från Saab Arena under Närcon. :D
 
Fått en egen lägenhet också! flyttade in i början av Februari.
och jag stormtrivs.
Inget mer delande av badrum, vardagsrum och kök!
Och nästan allt i lägenheten är rosa, haha♥
 
I slutet av Maj, närmare bestämt 22:e till 24:e så drar jag och Rebecca(en arbetskompis) till London för att helt enkelt må bra och shoppa och äta KFC.
Alla pengar jag tjänar går nu till just denna händelse!
Första gången jag ska flyga också, och jag är seriöst skit skraj,
kommer ju dö!
Har nog kollat för mycket på flygfilmer som typ "Alive" och måsta filmer och att kapa flygplan och så, haha xD
 
 
Bild från Närcon Vinter 2015
 



make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback