» »"Ensam är stark". Vilket jävla skitsnack!.«

jag vill bara säga det att jag dissar när man blir bortglömd av sina vänner när dom skaffar flickvänner respektive pojkvänner
först var det min bästa tjejkompis. Hon blev tillsammans med sin tjej i Mars,April eller något.. enda sen dess har jag väl träffat henne 4-5 gånger sen dess, och kanske messat eller skrivit på facebook med henne, 20 gånger.
sen kom nästa, en av mina bästa killkompisar, han skaffade en brud, och nu är jag som bortblåst igen, som sist gång han var på G med någon.
vad är det med folk?
skippar vänner helt för kärleken?
jag har iallafall bestämt att jag inte ska vara där för dom föralltid.
dissar dom mig sådär, så är det inget jag kommer slåss för.
ni var värda det i början.
men nu vettefan asså.
är bara ledsen att dom lämnar mig sådär..
mina bästa vänner... 


» Emma

Du citerar Krunis! <3

Finns alltid här för dig som sagt, vilken tid på dygnet som helst! <3

2013-10-06 // 18:18:16

make your voice heard here♥:

Namn:
remember the cuteness?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggisen♥:

lämna ditt tassavtryck här♥:

Trackback